Monday 16 January 2012

CALL WAITING ? GRR ! !

Ape korang rase kalau pagi-2 macam nih korang call bf korang and " call waiting " ?
Huish ! menyirap kan ? Macam-2 betina yang terbayang-2 kat kepale otak kan ?

It just happened to me a while ago . Aku tak tao kenape aku tak boley nak thinking positive . Tapy rase nye kalau korang kene pon mesty korang pikir laen jugak kan ? Yela dah pukul 4 pagi and the call is waiting . 
Jup , dari mane nak start story yew ? 

Okay lah , time maghrib tadi my capital 'S' cakap nak kemas umah . Later he'll online back . Tup , tup aku dapat mesej dye keluar pergi kedai , makan kejup . Tak lame toh dapat lagi mesej cakap nak keluar and maybe overnite . Ouch ! Did he forget his promises ? Dengan berat hati aku bagi jela dye pergi . Baru engat nak minta dye teman aku study . Esok aku ade test :( 

Dalam pukul 3 aku dah tertidur sebub tunggu dye reply lambat sangat . Bile call , waiting ! Grr ! Malas nak pikir , baek tidur . Pukul 3.30 aku dapat call dari dye . Dye cakap dah sampai umah and janji nak bagi text kissing lepas letak fone . Dah jadi kebiasaan setiap kali nak tidur mesty dye bagi TK dulu ! And even penat or busy mane pon dye tak pernah lupe . Toh yang buat aku sayang dye sangat -2 ! 

Dekat bape minit jugak aku tunggu . Takde pon mesej masuk . And bile aku call dye 'waiting' ! Again and again ! Okay dua kali dah buat macam nih . Sakit hati toh tak payah cakap lah kan . Terus aku type mesej gune 'aku , kau' . 5 minit lepas toh dapat call dari public . Dye cakap yang line kat sane tak betol agak macam pantat jugak lah . Pasto dye cakap dye terkejut dapat mesej aku macam toh . Padahal dye tak gayut dengan sape-2 pon and bla bla bla . . . . . . . . . 

Time toh mungkin dye tak sedar yang dye agak meninggikan suara even aku banyak kali saying 'sorry' . And because of that , I'm start to cry . Tak tao kenape cepat je air mate jatuh bile dye seolah-olah marah aku . Lagi-2 bile dye cakap " Dah pergilah tidur !" Aku rase macam dye dah benci aku . Hmm ~

Tapy tak lame lepas toh tetibe dye cakap "I Love You , dear !" Makin aku rase nak menanges ! Aku rase macam aku yang salah sangat dalam hal nih . Tak thinking positive langsung . Terus hantar mesej bukan-2 dekat dye sampaikan dye sanggop keluar cari public semata-2 nak jelaskan dekat aku . Public ? Dah macam zaman dulu-2 pulak . Tapy pernah ke bf korang carik public malam-2 macam nih semata-2 nak call korang ? Dari situ aku nampak macam mane sayang nye dye dekat aku ! Tetibe rase bertuah nye aku dapat dye ! Auw , auw ~

And dengan muke yang still basah dengan air mata aku bangon semate-2 nak type entry nih  tok jady pengajaran kat korang pulak . (soe syg coz tady dah janji dgn syg nak tidur tapy sebenarnye still bangon sebub nak type entry nih je ) Hope lepas nih aku tak buat bende yang same lagi !

~ my text kissing ~
Finally get it !
ups , kantoi battery low ~
And to my capital 'S' ,  nothing to say than " I want you to know that I love you more than chipsmore and more than yesterday ! Always ! " 

No comments:

Post a Comment